Eu Üzlet

Keresőoptimalizálás: mit kell tudni a linképítésről?

SEOzseni linképítés

A keresőoptimalizálás szót szakmaibb körökben gyakran SEO (search engine optimization) néven használják, ez azt jelenti, hogy a kulcsszavas keresők keresési, jobban mondva találati listáján elért eredményt / helyezést igyekszünk javítani. Természetesen a „nagy cél” a Google első hely és Magyarországon (egyébként egész Európában és Észak-Amerikában is) a Google a fő szereplője a keresőptimalizálás területének, mivel a kaliforniai cég piaci részesedése 92%-os, amely egészen hihetetlen szám.

Az online marketing témakörnek rengeteg alfaja, kisebb témaköre van: azért differenciálódott ez a szakterület az utóbbi több mint 10 évben hihetetlen mértékben, mert egyre több tevékenységi területünk tevődött át az internetre az utóbbi időben. Sokak szerint a 2020 tavaszán berobbanó világjárvány meglévő tendenciákat erősített csak fel és gyorsított meg.

Ahhoz, hogy a keresőoptimalizálás működőképes lehessen, szükség van egy jól elkészített honlapra, hidd el, érdemes a weboldal készítés feladatát igazi, tapasztalattal és marketing tudással bíró profikra bízni. A keresőoptimalizálás nagy téma, amelynek szakértői mára már egy külön szakma ismerői és művelői. Ennek része a tartalommarketing vagy tartalomépítés, a technikai SEO és a linképítés is.

A linképítés a Google algoritmusának azon részén alapul, hogy egy weboldal értékét részben az alapján állapítja meg, hogy hányan és kik hivatkoznak rá. Egy magára adó honlap nem helyez el olyan linkeket, amelyek nem vezetnek minőségi oldalakra. Linképítésben fontos, hogy releváns linkeket szerezzünk a SEOzseni keresőoptimalizálás, linképítés és online SEO szoftverrel. Így gyakorlatilag az egymásra linkelés, hivatkozás nagyon fontos bizalmi alap. Gyakorlatilag arról van szó, hogy egy honlap jótáll egy másikért vagyis egy szerző megerősíti egy másik szerző hitelességét. Egyre több (jó) link egyre több előnnyel jár egy weboldal számára.

De a Google-t nem könnyű átverni: ezer apró dolog kell ahhoz, hogy a link valóban jó helyről jó helyre mutasson és értékes legyen. Egy idő után a Google is rájött, hogy sokan kiskaput találtak a rendszerben és egy Pingvin nevű büntető algoritmussal először eltüntette a természetellenesen fejlődő honlapokat, majd lenullázta a linkjeik értékét.

Ez egy nagy változás volt, de semmilyen garancia nincs rá, hogy a keresőoptimalizálás területén ne jöjjön ennél is nagyobb változás a következő időszakban.

A linképítés ma is lehetséges, de csak nagyon óvatosan, türelemmel, valódi szakértő által.

Az alábbi szövegből könnyen lehet, hogy közelebb kerültél hozzá, hogy miért is érdemes valódi keresőoptimalizáló szakemberrel dolgozni a jelenlegi rendszerben.

Exit mobile version