Csináld magad keresőoptimalizálás

Manapság már lehetetlen megfelelő webes jelenlét nélkül sikereket elérni és megfelelő számú eladásokat produkálni. Az online marketing 2020-ban ugyanakkor már egyet jelent a kiválóan SEO-zott tartalmakkal. De mit is jelent a SEO – más néven keresőoptimalizálás – és hogyan tudja egy kisebb vállalkozás maga elindítani a folyamatot, mielőtt profi keresőmarketing-céget bízna meg?

Ismerd meg a közönséged!

Minden cég célja, hogy legyen egy jól optimalizált weboldala, hiszen az a legfontosabb, hogy a közönsége megtalálja termékeit. Az olcsó weblap készítés ma már bárki számára elérhető, de megfelelő marketing nélkül nem sokat ér. Ezért fontos a keresőoptimalizálás, hiszen a vásárlók több mint 60%-a online kereséssel kezdi a vásárlást. Ehhez pedig rendkívül fontos, hogy ismerjük célközönségünket, tudjuk, mit gondolnak, és mit szeretnének, hogy a lehető legjobban tudjuk pozícionálni termékeinket. Többek között tudnunk kell, milyen életkorú, milyen nemű emberek alkotják lehetséges vásárlóink többségét. Tudnunk kell, hogy hol laknak, és hogy mire van szükségük.

Kulcsszavakkal a keresőoptimalizálásért

És hogy hogyan tudjuk elérni, hogy a közönségünk valóban a mi termékeinket találja meg, amikor online tartalmak között keresnek? Marketingünk során olyan kulcsszavakkal kell leírnunk és népszerűsítenünk termékeinket, amelyekre a közönségünk keres.

Nem elég azonban kulcsszavakat használni – mindezeket megfelelő kontextusba kell helyeznünk. Olyan tartalmakat kell előállítanunk, amelyeket vásárlóink örömmel olvasnak és osztanak meg, mert azok hasznosak számukra. Online marketingünk szempontjából ez azért fontos, mert ha tartalmainkra mutató linkek más oldalakon is megjelennek, ez segít tekintélyt szerezni az iparágunkban, és a Google is előbbre fogja sorolni tartalmainkat a keresési találatok között.

Használd a Google Analytics-et

Ha belevágtunk saját honlapunk keresőoptimalizálásába, tudnunk kell értelmezni és feldolgozni honlapunk forgalmát, valamint követnünk kell a konverziókat is. Ebben óriási segítség a Google Analytics, amely segít követni, hogy honnan érkeztek a honlapunk látogatói, segít a vásárlóink viselkedésének elemzésében, kampányok készítésében, és azt is segít kimutatni, hogy mely kulcsszavaink hatásosabbak.

Minden cégvezetőnek fontos ismernie a SEO-s trendeket és a leghatékonyabb módszereket, még akkor is, ha nem maga végzi a keresőoptimalizálással kapcsolatos napi teendőket. Te is inkább a cégvezetésre, inkább a különböző kisebb folyamatok összehangolására fókuszálnál? Bízz meg profi keresőmarketing-céget a kiváló eredményekért!

nemadmin

Következő cikk

Google Shopping online értékesítéshez

sze nov 18 , 2020
Az online kereskedelemben óriási a verseny. Nap mint nap jelennek meg új webáruházak, hiszen sokkal egyszerűbb létrehozni egy értékesítéssel foglalkozó weboldalt, mint tényleges üzlethelyiséget megvenni, kibérelni és ott üzemeltetni a vállalkozást. Azonban, ha nem szereznek tudomást az emberek az adott webshopról, akkor ugyanolyan egyszerű elveszni a tömegben, mint elindítani azt. […]
google shopping